Europska komisija objavila je Poziv na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2024. godinu kojim potiče sve zainteresirane da aktivno sudjeluju i predstave svoje projekte koji će doprinijeti inovacijama i razvoju obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta u Europi.
Za financiranje u okviru programa Erasmus+ mogu se prijaviti sva javna i privatna tijela koja djeluju u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta. Nadalje, skupine mladih koje su aktivne u radu s mladima, ali ne nužno u okviru organizacija mladih, mogu se prijaviti za financiranje za mobilnost u svrhu učenja za mlade i osobe koje rade s mladima, aktivnosti sudjelovanja mladih i aktivnosti uključivanja u okviru inicijative DiscoverEU.
Pozivom su obuhvaćene sljedeće aktivnosti:
1. Ključna aktivnost 1 (KA1) – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince:
Mobilnost u svrhu učenja za pojedince u području obrazovanja, osposobljavanja i mladih;
Aktivnosti sudjelovanja mladih;
DiscoverEU – aktivnosti uključivanja;
Virtualne razmjene u visokom obrazovanju i među mladima;
Mobilnost osoblja u području sporta.
2. Ključna aktivnost 2 (KA2) – Suradnja organizacija i institucija:
Suradnička partnerstva;
Mala partnerstva;
Partnerstva za izvrsnost, uključujući centre strukovne izvrsnosti i Akademije za stručno usavršavanje učitelja;
Aktivnosti Erasmus Mundus,
Partnerstva za inovacije, poput saveza za inovacije;
Jačanje kapaciteta u području visokog obrazovanja, strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, mladih i sporta;
Neprofitna europska sportska događanja.
3. Ključna aktivnost 3 (KA3) – Podrška razvoju politika i suradnji:
Mladi Europe zajedno;
Aktivnosti Jean Monnet: aktivnosti Jean Monnet u području visokog obrazovanja; aktivnosti Jean Monnet u drugim područjima obrazovanja i osposobljavanja.
Ukupni indikativni proračun za Republiku Hrvatsku u okviru decentraliziranih aktivnosti iznosi 41.046.788 eura. Rokove za podnošenje prijava i više informacija o prijavama možete pronaći na poveznici.
Sadržaj ove stranice isključiva je odgovornost Regionalne agencije DUNEA.
Članak je objavljen u sklopu provedbe aktivnosti informiranja projekta 'Znanjem do EU fondova'