Europska komisija objavila je natječaje za programe promicanja europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU, za koje je osigurano ukupno 191,6 milijuna eura, uključujući 181,6 milijuna eura za sufinanciranje programa i još 10 milijuna eura u slučaju poremećaja na tržištu, u odnosu na 179 milijuna eura u 2018. godini.
Programi obuhvaćaju niz tema, od općih kampanja o zdravoj prehrani do određenih tržišnih sektora. Na području EU fokus je na kampanjama koje promiču različite sheme i oznake kvalitete EU-a, dok je dio sredstava namijenjen određenim sektorima: promocija poljoprivrednih proizvoda, riža koja se održivo proizvodi, stolne masline, govedina i teletina te svježe voće i povrće.
Širok raspon organizacija, kao što su trgovinske organizacije, organizacije proizvođača i poljoprivredno-prehrambena tijela odgovorna za promotivne aktivnosti, mogu se prijaviti za financiranje putem poziva za dostavu prijedloga.
Prijedlozi se trebaju dostaviti do 16. travnja 2019. godine putem namjenskog portala.
U sklopu programa održat će se i europski info dan 7. veljače u Bruxellesu, otvoren za sve potencijalne korisnike, agencije za oglašavanje i nacionalne vlasti.